Jsme prestižní školička s individuálním přístupem k dětem a jejich rodinám. Naším smyslem je podpořit děti ve vzdělání a rozvoji jejich individuality způsobem respektujícím jejich přirozené tempo učení. Vychází z rámcového programu pro předškolní vzdělávání, do kterého začleňujeme prvky z metody paní Marie Montessori, s využitím pomůcek pro všestranný rozvoj každého dítěte.
Chceme dětem vytvořit takové prostředí, ve kterém se budou cítit šťastně, zábavně a hravě, kde si budou moci uvědomit a procítit vlastní jedinečnost. Dbáme na výběr učitelů, průvodců velké části jejich dětství. Neustále se vzděláváme, rozvíjíme v tom, co chceme dětem předat. Projevy vzájemné důvěry, solidarity, pomoci a podpory jsou pro nás stěžejní.
Přejeme si, aby děti vnímaly vzdělání za přirozenou součást svého života, cítily se úspěšné i uvnitř sebe sama.
Projekt vznikl se záměrem podpořit environmentální výchovu na všech školách v České republice. Cílem projektu je prohloubit znalost dětí v oblasti třídění a recyklace odpadu a umožnit jim osobní zkušenost se zpětným odběrem baterií a použitých drobných elektrozařízení. Recyklohraní rozvíjí vztah dětí k životnímu prostředí přímou účastí na sběru. Za plnění úkolů a sběr získáváme body, které si pak ve speciálním katalogu můžeme vyměnit za odměny, charakteru výtvarných a sportovních potřeb, školních pomůcek, nebo také vstupenek do divadel, kin a zoo.
Tento projekt vznikl proto, aby si společnost uvědomila, jak obrovský význam má pravidelné čtení dítěti pro jeho emocionální vývoj a pro formování návyku číst si v dospělosti. Pravidelné hlasité předčítání učí dítě jazyku a myšlení, rozvíjí jeho paměť a obrazotvornost, obohacuje ho o vědomosti a vzorce morálního chování, posiluje jeho sebevědomí. Pravidelné předčítání v přátelské atmosféře je spolehlivý a účinný způsob, jak se může čtení stát pro dítě stejně přitažlivým, či dokonce přitažlivějším než televize.
Pravidelné čtení dítěti: